[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Siec i karty radiowe

From: Tomek Krupa <tomekmisio@poczta.onet.pl>
Date: Tue Apr 08 2003 - 23:42:12 CEST
[slacklist] Re: Siec i karty radiowe

Hejka sa takie urzadzonka mozna to kupic na alegro = albo gdzies w sklepach ze
sprzetem sieciowym nazywa sie to access point. = Kupujesz cos takiego zapinasz
kabel o switcha czy czegos innego odpowiednio = konfigurujesz i stawiasz np.
na parapecie (warunek urzadzonka musza sie widziec) z =
to samo czyli ap + switch i necik masz. Ja mam tak = zrobiony link i smiga
wysmienicie. Fakt ze te urzadzonka sa dosc drogie = kolo 4 pak za sztuke.
Pozdr Tomek