[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Siec i karty radiowe

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Tue Apr 15 2003 - 02:54:59 CEST
[slacklist] Re: Siec i karty radiowe

> Teoretycznie antenami (parabolicznymi) przy = pozwalajacym na to sygnale (o
> odpowiedniej mocy decybeli) powinno sie = wyciagnac 90 km - tyle mamy do
> punktu horyzontalnego. :)
>  Z praktycznego punktu widzenia, nie ma = przekaznikow o takiej mocy, poza
> tym wymierzenie sygnalu w obu antenach bez = specjalistycznego sprzetu
> (laserowy "celownik") na wieksza = odleglosc jest niezmiernie trudne. Do
> tego dochodza zaklocenia, inne urzadzenia =
> czestotliwosciach i inne.

He he... a ja widzialem gdzies w sprzedazy wzmacniacze = na pasmo 2.4 GHz o
mocy 5 W !!!
Przypominam ze moc dozwolona w Polsce na to pasmo to = 100 mW, sieci o takiej
mocy moga by zakladane bez koncesji, licencji czy = takich tam. Na wieksza moc
nigdy zgody sie nie dostanie (nie w Polsce).

Pozdroffka
Machoni.

Ps. Dzialajaca siec ktora widzialem, na najwieksza = odleglosc to jakies 25-30
km, z jednej parabola 120 cm, z drugiej kierunkowa = yaga (dosc slaba
zreszta).