[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

backup itd

From: Luko <odbytorus@dziewicza.internetdsl.pl>
Date: Sat Apr 12 2003 - 00:50:43 CEST
[slacklist] backup itd

Witam

Mam ciekawy problem. Potrzebuje sobie napisac jakis = skryptdo
robienia kopi zapasowych tego co mam na serwku. = Jakie
katalogi prucz /etc/ /var/log /var/nemed/ = /var/spool/mail/
/home/ jeszcze sobie archiwizowac. A druga sprawa to = taka ze
pisze sobie sam skrypcik w bash`u on sobie kopiuje = wszytsko
ladnie pieknie i dochodze do momentu co by sie = rzydalo
zawartosc katalogu /backup zpakowac (tar.gz) ale tak = zeby
mial nazwe powiedzmy backup-11042003.tar.gz czyli =
nazwie DDMMYYYY - skrypt ma byc odpalany przez crona =
jakis czas tak wiec w gre raczej wchodzi automatyczna = zmiana
tej daty. Ewentualnie jestem zainteresowany = jakims
funkcjonalnym programem. Backup`y przechowywane beda = na
osobnej partycji EXT3 montowanej tylko podczas = robienia
backup`u i po zakonczeniu odmontowywana.

Dzieki za wszelaka pomoc.....

+++ Luko +++
luko@dziewicza.vitnet.pl

gg:421093