[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: Karta dzwiekowa

From: Patryk <patrykx@poczta.onet.pl>
Date: Sun Apr 13 2003 - 12:58:42 CEST
[slacklist] Odp: Karta dzwiekowa

----- Original Message -----
From: Kamil <virusm@poczta.onet.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Sunday, April 13, 2003 1:19 PM
Subject: [slacklist] Karta dzwiekowa

> mam karte dzwiekowo Sound Blaster 64 i nie moge = jej wykryc na linuxie tzn.
nie
> mam glosu.

Ja mam SB 32 na ISA i modprobe sb dziala bez zadnych = parametrow

mozna chyba podac do modulu parametry w pliku = /etc/rc.d/modules...(czy jakos
tak) jest wpis od modulu SB trzeba go odkomentowac i = wpisac tam parametry
typu IRQ
itp. ogolnie jesli to karta PCI to powinno dzialac = bez zadnych parametrow

jesli to nie zadziala to mozan zrobic tak:
czy to karta na ISA jesli tak to chyba trzeba uzyc =
u mnie w slacku 9.0 to chyba sie samo ustawia ale = pewien nie jestem bo sie
prawie wcale na tym nie znam ale przy uruchamianiu = mam jakies komunikaty od
isapnp wiec karta sie chyba instaluje
sprawdz to uruchamiajac "dmesg" to = wyslwietla wszystko co bylo przy
botowaniu
jesli u ciebie nie dziala sproboj zrobic tak
pnpdump -c = >>/etc/isapnp.conf        &= nbsp; to zeby wpisac do pliku
konfiguracyjnego szablon konfiguracji karty pozniej = trzeba wejsc do tego
pliku i odkomentowac (usunac # z odpowiedznich = linijek) mzona zostawic
konfiguracje taka jak z windowsa

to wszystko moze nie dzialac ale warto = sprobowac

Patryk