[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: podlaczanie na lewo

From: Asmo <rafalzajac@interia.pl>
Date: Sun Apr 13 2003 - 13:28:06 CEST
[slacklist] Re: podlaczanie na lewo

Witam

Obecnie nie mam czasu na pisanie artykułów :( Ale = służę pomocą jeśli ktoś
będzie miał problemy.

Poniżej linki które się przydadzą:

opis tcpdump:
http://mr0vka.eu.= org/docs/primers/tcpdump.html

Powinno wystarczyć aby napisać regułkę która = będzie wyświetlać wam TTL
pakietów które krążą w sieci.

Ponadto opis niestety (dla niektórych) po = angielsku:

http://www.r= obertgraham.com/pubs/firewall-seen.html
Rozdział: 9.2 How do I interpret the TTL fields? = (TTL Zen)

Dla niezaznajomionych (ale słowo :)) z iptables = regułka która dopasuje
pakiety po TTL:

iptables -A INPUT -m ttl --ttl 60

Przechwyci ona wszystkie pakiety ktore maja ttl = = 60

Polecam oczywiście lekturę najlepszego moim = zdaniem tutoriala do iptables:

Iptables Tutorial 1.1.17 by Oskar Andreasson
ht= tp://iptables-tutorial.frozentux.net/iptables-tutorial.html

NO to chyba wystarczy na początek :)

PS: Zanim zadacie kolejne pytania przeczytajcie = uważnie to co poleciłem a
gdy to nie pomoże zajrzyjcie tutaj ;)

http://amojmon= .republika.pl/slack/images/bart.gif

# asmodeus AT interia.pl
# http://slackware.prv.pl
# "When one learns a distribution
# such as Red Hat, one learns Red Hat.
# When one learns Slackware, one learns = Linux."
#

KLIKNIJ 2 razy TAK >>> http://link.interia.pl/f170d