[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jakie to porty [OT]

From: marcin raba <marcin.raba@2com.pl>
Date: Wed Apr 23 2003 - 11:13:20 CEST
[slacklist] Re: jakie to porty [OT]

On Tue, 22 Apr 2003 19:33:52 +0100
demeus <demeus@go2.pl> wrote:

> do tego to i ja doszedłem tylko jakie porogramy = z tego korzystają bo moi urzytkownicy nic na ten temat niewiedzą a = mój firewall wyłapuje tego całe mnustwo w łańcuchu = FORWARD

pewnie windowsyXp maja poustawiana synchronizacje = jakis .gov czy .edu

pozdrawiam,
marcin raba

--
"Praca jest więc co do swej istoty = rzeczywiście wytwórczą działalnością "podmiotu", = ale takiego, który juz uprzednio został przez jakiś inny podmiot = uczyniony samym tylko przedmiotem."

Serwis www.logo.hoga.pl - sciągaj bajery na = telefony
Nokia, Siemens, Alcatel, Ericsson, = Motorola,Samsung
Promocja!!! rabat 40 % na zakup mks_vir 2003 dla = klientów Connect , którzy
posiadaja kupony rabatowe.