[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

CGI + SquirrelMail + problemy

From: Artur Miêtek <mentos@gabo.pl>
Date: Sat May 03 2003 - 22:26:19 CEST
[slacklist] CGI + SquirrelMail + problemy

Witam,

Postanowilem sobie zainstalowac SquirrelMail...
Wczesniej ktos to proponowal, wiec pomyslalem, ze = mozna sie pobawic :)

Problem pojawil sie z CGI
Niestety wczesniej tego nie uzywalem nigdy i nie mam = o tym
zielonego pojecia :(  Zainstalowalem od nowa = apache i php

./configure --with-mysql = --with-mysql-sock=/var/run/mysql/mysql.sock --enable-track-vars = --enable-force-cgi-redirect --with-gettext --enable-exif = --with-apache=../apache_1.3.27/

(tak jak w INSTALL do SquirrelMail + moje = opcje)
Skopiowalem plik /.../php-4.3.1/sapi/cli/php do = /.../cgi-bin/
Dodalem
    AddType application/php4script = .php
    Action application/php4script = /cgi-bin/php

Plik php.ini jest nowy, httpd.conf zostawilem = stary.

Niestety nic z tego nie wyszlo, zadne skrypty php nie =
The server encountered an internal error or = misconfiguration and was unable to complete your request.

Czy ktos z grupowiczow jest w stanie mi pomoc?
Nie wiem, moze to banalny problem, ale nie moge sobie = z nim poradzic :(
Moze to nie ten plik 'php' :)

--
pozdrawiam
mentos