[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak odpalic dsl`a - cos dla tych co nie wiedza, a pytali

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sun May 04 2003 - 18:23:55 CEST
[slacklist] Re: jak odpalic dsl`a - cos dla tych co nie wiedza, a = pytali

> Wedlu twojej definicji to ja mam 7 adresow fakt = mam tyle
> tylko ze 4 publiki i zastosowanie maski z = koncowka 249 nic
> by mi nie dalo bo maska jest z koncuwka 252 tak = wiec nie
> wiem po co liczysz adresy kture sa tylko = napisane, a jak bys
> mial na kartce napisane adresy 2 dns`ow tepsy to = bys
> powiedzial ze w 1Mb jest 10 adresow w tym 5 do = wykorzystania
> przez klienta a maska bedzie z koncowka = 246?

maska 251, 249, 246 i inne takie nie istnieja = !!!!  rozpisz mi cos takiego
na binarke i co wyjdzie ??
absurd.

Jesli masz 512 kbit to masz 4 adresy,  w tym = jeden do Twojego wykozystania,
dla Twojego kompa lub sieci.
Jesli masz 1Mbit to masz 8 adresow,  w tym piec =
Twojego kompa lub sieci.

Trzy adresy w kazdym wypadku sa wymagane by wogole = zestawic to polaczenie,
one sa, powiem wiecej: sa w Twojej sieci (a wlasciwie = w czesci wspolnej
Ty-Provider), ale nie kozystasz z nich bezposrednio. = A jak jestes uparty i
nie wierzysz to przyznaj userowi ze swojej sieci = adres 192.168.1.255  ;-)  ,
w Twoim przypadku to nie przejdzie ;-)

Ja nie mowie tak bo tyle jest napisane na Twojej = kartce, czy na mojej kartce
(ktorej notabede narazie nie mam). To sa = prawidlowosci ktorych nie zmienisz.

Acha... i to wcale nie jest zadna moja definicja = ;-)