[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jak odpalic dsl`a - cos dla tych co nie wiedza, a pytali

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sun May 04 2003 - 21:27:26 CEST
[slacklist] Re: jak odpalic dsl`a - cos dla tych co nie wiedza, a = pytali

> Rozumiesz remis (prawie) jest ja zjebalem z z ta = maska choc
> nie do konca bo napisalem "chyba" po =
> twierdzisz ze na 512 mam 1 publiczne ip a ja =
> publiczne ip aze 4 w tym jedno nietykalne router = + 3 do
> wlasnego urzytku.... chyba ze sobie cos = pomyliles z neo+

Ja tu nie widze zadnego remisu, bo to nie jest jakis = konkurs, a ja nie
prowadze z Toba zadnej rywalizacji.
Z neo+ mi sie nic nie pomylilo bo nie mam ani neo+ = ani dsl'a (pozatym neo+
ma dynamiczne ip). Ja Ci mowie jak zachowuja sie = sieci i jak tworzy sie
subsieci.
Z tym "nie pierdol" to mocno przegieles = stad tez uwazam nasza dalsza
dyskusje za bezcelowa, powiem tylko ze jak masz = maske   /30 i adres sieci
.102   broadcast   = .105   ??  .... no tak, to jest conajmniej dziwna
konstrukcja, no ale coz widocznie ktos cos zchrzanil, =
cos takiego dziala... chyba ze jeszcze czegos z = Twoich ustawien nie
zdradziles... Nie, wlasciwie to mnie nie dziwi, = poprostu takie cos nie ma
prawa dzialac poprawnie.