[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przekierowanie portu

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Thu May 08 2003 - 01:16:58 CEST
[slacklist] Re: przekierowanie portu

> cze mam taki problem ze nie wiem jak przekierowac = port 413
na mojego kompa.
> jesli ktos teraz jest prosze o odpowiedz
> grzes

Znowu DC - sprawdz kilka postow wczesniej bo bylo o = tym.
Osobiscie u siebie prubowalem i sa z tym jaja, tzn = niby masz
active ale np nie mozesz wyszukiwac. Ogulnie rzecz = ujmujac
ruznie to bywa ale przewaznie niedziala tak jak = powinno,
chyba ze komus sie udalo... Osobiscie jak chcesz miec = activa
to polecam edonkey chodzi bez zarzutow po = redirect`cie
portow.