[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: sieciówka oparta o rtl 8139D

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Mon May 12 2003 - 14:49:37 CEST
[slacklist] Re: Re: sieciówka oparta o rtl 8139D

>Hmmm na 8139too nie działa ?

Niby działa ale tak tragicznie wolno że uuuuu = jakby były jakie¶ ograniczenia nałożone choć to jest czysyt = system tuż po instalacji transfer po lokalu nie przekracza 20Kbytes/s, = ale mi sie co¶ wydaje że to jednak sieciówka = uszkodzona..

pozdroofka demeus