[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: sieciówka oparta o rtl 8139D

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Mon May 12 2003 - 14:08:53 CEST
[slacklist] Re: sieciówka oparta o rtl 8139D

Dnia 2003-05-12 14:49, Użytkownik demeus = napisał:

> Niby działa ale tak tragicznie wolno że = uuuuu jakby były jakieś ograniczenia nałożone choć to jest = 20Kbytes/s, ale mi sie coś wydaje że to jednak sieciówka = uszkodzona..

> pozdroofka demeus

No to do roboty !

sejsa 1
- Wyciągasz wszycho
- Wkładasz 1 sieciówkę
- Odpalasz ftp na drugim kompie

sesja 2
- to samo co wyżej ze zmianą sieciówki na =

sesja 3
- próba włożenia obu tak, by IRQ były = różne.

No i będziesz wiedział, czy sieciówki masz = uszkodzone (po transferach)

pozdro
patt