Re: Za malo wydainy SQUID

Autor: PLum (pl_um_at_go2.pl)
Data: wto 31 gru 2002 - 15:39:56 CET

Hello wiesio,

muhahahhah
co ma karta sieciowa za 30 zl do proxy ??
to przepraszam czyli jak bedzie proxy i karta za 30 zl
to bedzie gosc szybciej sciagal z neta jak z tego proxy ??
zastanow sie co mowisz :/

generalnie 2 i 3 punkt juz maja sens ...

ale ja posiadam sprzet celek 566 196 mb ramu
40 cawiara (ata 66)

siec 70 osobowa i proxy na tym transparentne - ktore calkiem fajnie
sie spisuje - jest jeden mankament :) ... proxy wpisane recznie przez
klienta u siebie dziala znacznie szybciej - moze wina squida - bo
jednak nad transparentnoscia oni pracuja caly czas
obecnie skompilowalem sobie ich ostatnie stabilne dziecko :)
2.5stable1 ... i jestem zadowolony :)
pokaz moze konfig ... to cos sie dowymysli

no i czy masz ograniczanie transferu na tych kartach sieciowych ??
bo z tym jest troche jajo :) zeby zrobic tak zeby ograniczac caly ruch
ale ... zeby zezwolic na sciaganie z serwera ... bez ograniczen