instalowanie SB LIVE 1024

Autor: stach_rzewuski_at_go2.pl
Data: wto 31 gru 2002 - 15:31:03 CET

sory za obniżanie pozimu tuż przed nowym rokiem mam problemik
slack8.1 kernel 2.4.18 (opcja do instalacji była full)

i chciałbym sobie odpalić dźwiękówke (sblive 1024)
gdzieś kiedyś pod starszym slackiembył programik soundconfig (lub
podobnie brzmiący i robił to wręcz automatycznie jak to jest w
redhatach) a tu się czegoś takiego niedoszukałem. (A może źle
szukałem)
Czy powinienm poszukać modułu i ladowac modprobem czy moze jest jakaś
prostsza metoda???

Dzięki za odpowiedzi nie kierujące na google.

--
Best regards,
 stach                            mailto:stach_rzewuski_at_go2.pl