Re: dysk - zapisywanie

Autor: mr.marino (mr.marino_at_wp.pl)
Data: pon 16 gru 2002 - 10:55:25 CET

he he ... wiadomo ... ale gdybym znal zaklecia ktore
pozwola uzyc mi tych magicznych rzeczy nie zadawalbym
glupich pytan ... ciezko zebym sobie sam taki program pisal
od podstaw ... przeciez ktos to juz napisal i zrobil to lepiej niz ja ...
wiec precyzuje ... jakich zaklec mam uzyc ?? ...
czy wystarczy mi program dd czy cos wiecej .. ?? ...
a moze jest jakis wygodniejszy program niz dd ... ?? ...
poza tym klade nacisk na to ze musi dac sie zapisac plik w
okreslonych przeze mnie sektorach ...
obszar porady mozemy zawezic do bash i csh

> bash, csh, c, perl, php, ....jest ich od zajebania :)

> musi
edycja