Re: (No subject)Date: Tue, 3 Dec 2002 00:55:12 +0100

Autor: maxx (mxx5_at_poczta.fm)
Data: wto 03 gru 2002 - 01:11:20 CET

to bez roznicy jakie to bede windowsy :), moga byc nawet linuxy :) a co do
kilkudziesieciu kompw na jednym sdi.... to to lacze moze sie nadawac do
..... no nawet nie wiem czego... powodzenia zycze
co do konfiguracji pozwole sobie zacytowac harstona :)
http://www.jtz.org.pl/Html/NET-3-HOWTO.pl.html

Pilka nozna: wydarzenie za wydarzeniem... http://link.interia.pl/f169f