Re: udost internetu

Autor: Marcin 'moRTar' Sura (mortar_at_canpol.pl)
Data: wto 03 gru 2002 - 00:15:32 CET

Witam

Monday, December 2, 2002, 23:19:24, przeczytałem:

> jak mam wlaczyc udostepnianie polaczenia intenetowego dla, kompa ktory jest podemnie podpiety??
> siec lokalna dziala, tylko ja mam intenet, a podpiety komp nie ma, jak to wlaczyc???

Napisz szczerze ... probowales w ogole poszukac jakichkolwiek
informacji na ten temat, zanim wyslales maila na liste?

W internecie sa setki rozwiazan tego problemu, z czego na pewno
kilkadziesiat po polsku. Wystarczy odpalic onet.pl, google.com, czy
dowolna inna wyszukiwarke i wpisac +linux +udostepnianie +internetu.

Czy to az takie trudne?!!??!?!

Pozdrawiam
Marcin 'moRTar' Sura
mortar_at_canpol.pl