Jak zainstalwoac karte dzwiekowa w Slacku 8.1?

Autor: Przemyslaw Zydak (przemek_zydak_at_interia.pl)
Data: sob 30 lis 2002 - 20:58:14 CET

WItam

Pytan mam kilka. Po pierwsze czy gdzies jest jakis dobry opis dostosowany do
tej dystrybucji jak to zrobic? Po drugie zainstalowalem Slacka z CDika ze
wszystkimi pakietami. Na razie jest to kombajn, ale powoli go odchudzam.
Pytanie jest czy z tym jadrem (bare.i?) jest modul dla karty dzwiekowej i
jezeli tak to jak go wlaczyc. Znalazlem w HOWTO-Sound jakis opis ale proba
ladowania modulu nic nie daje, jakies bledy. A KDE wywala jakis blad, ze nie
moze otworzyc /dev/dsp (co chyba zwiazane jest z dzwiekiem). Wiem jestem w
kropce....
Przy okazji. Jest moze gdzies taki opis podstawowych operacji do wykanania na
slacku 8.1 jak np instalacja dzwieku czy drukarki?
Dzieki za wszelka pomoc.

Zipi
przemek_zydak_at_interia.pl

Do kina czy na FILM? >>> http://link.interia.pl/f169e