Re: ARP problem !

Autor: Tomasz Jakub Skrynnyk (skrynnyk_at_post.pl)
Data: sob 23 lis 2002 - 04:49:12 CET

Witam!

> W sumie plik dzalal ale nie wyświetlał adresow.
>
> Po paru zmianach wyglada tak:

Faktycznie! :)))))) Dopiero teraz skoczyłem do
http://www.slackware.com.pl/porady.php?id_porady=39
i zobaczyłem, że wiersze odpowiedzialne za wyświetlanie danych
pobieranych z hosts.arp są zakomentowane (zresztą całkiem słusznie).
Znaczy to jednak, że skrypt działał, tylko nie wyświetlały się cyferki...
No cóż! Założyłem, że Irek sprawdził działanie skryptu choćby jakimś
magicznym arp -n (albo -a jak się bawił z /etc/hosts), ale się pomyliłem.

Pozdrawiam z rana
Tomasz Skrynnyk

--
"Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)