(no subject)

Autor: Marek Z. (marek_at_marusz.mine.nu)
Data: śro 20 lis 2002 - 09:51:25 CET

Użytkownik o adresie e-mail: zaq1wsx_at_interia.pl
Napisał dnia: 20 listopada 2002, o godzinie 02:54:14

<<< === TEKST ORYGINALNY === >>>

zip> Witam.
zip> Zainstalowalem sobie sambe-tng Skonfigurowalem i wsio gra. Tzn najpier zrobilem soebi grupe robocza i potworzylem uzytkownika i wszystko gra (Mam dostem z poziomu win2000 do plikow na serwerze
zip> linuxowym)
zip> Jednak kiedy chce stworzyc domene on wykrywa ja i prosi o podanie uzytkownika i hasla. Cholerapodaje mu nazwe uzytkownika a on mi pisze ze uzyte konto jest kontem komputera i zeby uzyskac dostep
zip> do tego serwera mam uzyc konta globalnego lub lokalnego konta uzytkownika.
zip> O co mu chodzi ?? Czyzbym zle cos pogonfigurowal ???
zip> Jezeli jest ktos kto mail do czynienia z czyms taki to bardzo prosze o pomoc

<<< === MOJA ODPOWIEDŹ === >>>
(napisana dnia 20 listopada 2002 o godzinie 09:48:32)

   Stworzyles na linuxie usera fizycznego a potem poprzez "smbpasswd -a
   user" nadales mu haslo dla samby?
   Wpisales do sekcji [global]

   encrypt passwords = yes
   smb passwd file = /etc/samba/smbpasswd

   Z czego to pierwsze nie jest konieczne (u mnie nie ma i jakos zyje
   ;)

--
Z pozdrowieniami,
Marek Z. (marek_at_marusz.mine.nu)