(no subject)

Autor: zaq1wsx_at_interia.pl
Data: śro 20 lis 2002 - 02:54:14 CET

Witam.
Zainstalowalem sobie sambe-tng Skonfigurowalem i wsio gra. Tzn najpier zrobilem soebi grupe robocza i potworzylem uzytkownika i wszystko gra (Mam dostem z poziomu win2000 do plikow na serwerze linuxowym)
Jednak kiedy chce stworzyc domene on wykrywa ja i prosi o podanie uzytkownika i hasla. Cholerapodaje mu nazwe uzytkownika a on mi pisze ze uzyte konto jest kontem komputera i zeby uzyskac dostep do tego serwera mam uzyc konta globalnego lub lokalnego konta uzytkownika.
 O co mu chodzi ?? Czyzbym zle cos pogonfigurowal ???
Jezeli jest ktos kto mail do czynienia z czyms taki to bardzo prosze o pomoc