Odp: blagam KAZAA blokada

Autor: Grabek (grabek07_at_tlen.pl)
Data: czw 14 lis 2002 - 18:49:40 CET

> no nowa kazze2 to nie bedzie skuteczne, pomijam juz fakt
> ze w ten sposob wycinasz nie tylko kazze ale takze
> mnostwo innych rzeczy przy okazji.
mozesz mi powiedziec co przy okazji wycinam? bo jakos nie zauwazylem innego
ruchu poza kazaa na tych portach

> Rozwiazaniem moze byc uzycie iptables wraz z wykorzystaniem patcha
> 'string' z patch-o-matic, Szczegoly:
> http://www.iptables.org/documentation/pomlist/pom-extra.html#string
> I wyciecie (lub oznakowanie i przyciecie) kazzy wg. stringu w
> pakietach
> przez nia wysylanych/odbieranych.
> Gdybam sobie, nie robilem tego i nietestowalem, ale powinno dzialac.
dziala ale nawet za dobrze - bo wycina wszystkie pakiety ktore zawieraja
zdefiniowana fraze lub slowo i niekoniecznie zwiazane z kazaa - np strony na
ktorych ktos dla przykladu uzyl slowa kazaa ;)

> pozdr!
> Bartek
Grabek