Re: Kernel

Autor: loju (loju_at_poczta.fm)
Data: śro 30 paź 2002 - 12:26:07 CET

On Tue, 29 Oct 2002 12:35:01 +0100
"andrew" <andrewl_at_poczta.onet.pl> wrote:

> To juz druga prośba dotyczacą ,,jaderka ".W pierwszej odpowiedzi na moj list
> otrzymalem ze niemam (cytuje :),,jak masz karte na czipsecie Nvidii to
> lepiej nie kompiluj framebuffera, tylko vga dla konsoli" no i poszedłem za
> radą .Odpalając nowo skompilowane jadra - mojemu zdziwieniu nic sie
> niepokazało.( linux sie uruchamial ale nic niewiedzialem na ekranie )Wiec
> dzieki za podpowiedz .

NP
Odpowiedzi udzieliłem jak najbardziej prawidłowej.
Mam karte na czipsecie NVidii i wkompilowałem obsługe framebuffera żeby się przekonać czy naprawdę jest tak tragicznie z FB Nvidii. No i się przekonałem.
Lepiej więc używać vga dla konsoli (dla kart na NVidii - no chyba że sterownik VESA jeśli Cię satysfakcjonyje)
Co skopałeś nie wiem, może przyczyną jest wartość vga w lilo

--
loju
Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663