Re: Kernel

Autor: andrew (andrewl_at_poczta.onet.pl)
Data: wto 29 paź 2002 - 12:35:01 CET

To juz druga prośba dotyczacą ,,jaderka ".W pierwszej odpowiedzi na moj list
otrzymalem ze niemam (cytuje :),,jak masz karte na czipsecie Nvidii to
lepiej nie kompiluj framebuffera, tylko vga dla konsoli" no i poszedłem za
radą .Odpalając nowo skompilowane jadra - mojemu zdziwieniu nic sie
niepokazało.( linux sie uruchamial ale nic niewiedzialem na ekranie )Wiec
dzieki za podpowiedz .
Mam teraz inne pytanie jak skompilowac dwa ,,jadra" na jednym kompie
iprawidłowo wykonac dowiazania do niego ??
Dzieki .Andrew