Odp: Bezpieczenstwo

Autor: robert lipiński (freeman15_at_wp.pl)
Data: pon 28 paź 2002 - 12:18:30 CET

Lpiński Robert Zamość Polska
Witam
Po pierwsze jeśli chcesz mieć w miarę bezpieczny system to jest
na to wiele sposobów , ja jednak mogę ci polecić swój jaki
uważam za w miarę bezpieczny , przedewszystkim musisz się
zastanowić nad tym co instalujesz na serwerku tzn , jakie usługi
jakie serwery , jeżeli ma to być jedynie zwykły router dostępowy
z maskaradą i firewallem to po pierwsze zainstaluj jedynie
niezbędne pakiety ppp , ipchains , portsentry ssh i coś tam
jeszcze jednak cały temat poruszony przez ciebie jest bardzo
obszerny i ciężko jest nań odpowiedzieć ot tak sobie musisz
poznać system od podszewki i dopiero powiedziec ze to jest twój
bezpieczny system a na razie po prostu czytaj wszystko i sam
wyciągaj wnioski

Tytus na Dzikim Zachodzie < http://tytus.wp.pl/ >