Potrzebna opinia - start linuxa

Autor: Zulik (zulik_at_go2.pl)
Data: sob 26 paź 2002 - 11:36:24 CEST

Witam ! (Mandrake9)
Rozumiem ze to co mi sie wyswietla podczas startu systemu i robi sie
na OK to sa to procesy ktore na stale wkompilowalem w jadro.

najbardziej musze czekac na eth0 - zanim to sie znajdzie to masakra ;(

i teraz moje takie pytanko
czy jesli wpieprzyl bym duzo rzeczy jako moduly - to "znacznie !"
przyspieszyl bym uruchamianie swojego linuxa ???

na przykładzie:
mam tš moja nieszczesna karte sieciowš - wkompilowane na stale w jadro
i teraz czy zeby przerobic to na modul to ja musze od nowa jadro kompilowac ???

Coœ z innej beczki:
w jakim pliku musze umiescic wpis zeby mi sie program: dhcpc zanim
zacznie mi sie na ekranie startowym instalowanie eth0 robic ?

--
Odpisz: zulik_at_go2.pl