Ogramiczenie wyjscia internetowego !!

Autor: dj (dj_at_sed-hut.pl)
Data: czw 24 paź 2002 - 22:01:54 CEST

POMOCY !!!

Mam serwer na slacku do ktorego jest podpiete SDI i siec lokalna na ETH0

i wszystko dzialalo do czasu az:

podpiolem 2 lacze modem DSL ktory wchodzi do serwa przez ETH1

i wszystko prawie jest ok, mam dwa lacza do jednego serwera tylko:

na wyjsciu ETH1 mam tylko 115 k (jak na SDI) a zlacze ma przepustowosc 20 razy wieksza ( podpiolem lacze do zwyklego kompa i zasowa wlasnie 20 razy)

na wejsciu jest ok !

tylko to wyjscie jak by slackware blokowalo do szybkosci SDI mimo ze idzie przez karte sieciowa?

POMOCY ?????????