Re: dziwne zachowanie zipslacka...

Autor: Cnotliwy (cnotliwy_at_poczta.onet.pl)
Data: wto 22 paź 2002 - 15:31:56 CEST

Hello robert,

Tuesday, October 22, 2002, 12:14:46 PM, you wrote:

rl> ----- Original Message -----
rl> From: "YOdi" <yodi_at_pf.pl>
rl> To: <slacklist_at_slackware.com.pl>
rl> Sent: Monday, October 21, 2002 9:32 PM
rl> Subject: [slacklist] dziwne zachowanie zipslacka...

cut [...]

Sprawdz czy czasem na karatch ktore wisza z dwoch stron skrosowanego kabla
jedna nie pracuje w trybie FULL DUPLEX.
Rozumiem ze do kompa na ktorym stoi zipSlack ladujesz karty ISA a
komputery Windowsowe maja juz jakies nowsze - np Realteki na PCI ?
Mialem kiedys taki przypadek podczas stawiania router na Slacku 8.0 i
4 kartami sieciowymi ( 3 x RTL 8139 i 1x RTL 8029 ) ze jedna z nich byla nieprawidlowo konfigurowana
przez modul sterownika. Dokaldnie - jesli jeden z "nowszych" Realteków
podnosil sie w full dupleksie to ten 8029 takze - choc mial na sztywno
ustawiony halfduplex.

--
Best regards,
 Cnotliwy                            mailto:cnotliwy_at_poczta.onet.pl