Re: dziwne zachowanie zipslacka...

Autor: YOdi (yodi_at_pf.pl)
Data: wto 22 paź 2002 - 13:35:23 CEST

bylo pytanko o kable...

Kable sa dlugosci 3 m, sprawadzone nawet testerem takze ten watek odpada. Ale zauwazylem jedna ciekawa rzecz. Mianowicie na jednej karcie (tzn gdy w serwer wloze jedna tylko karte) dziala normalnie, natomiast gdy doloze 2 to dziala ale wtedy wlasnie zwalnia. Dodam ze miedzy kartami nie zakladalem zadego bridga bo nie zalezy mi na widzeniu sie windowsow. Wiem, ze gdybym zastosowal huba problem by sie rozwiazal ale nie mam stowy na huba a za to mam 2 karte sieciowa ktora chce wykorzystac.

YOdi