Re: problem z myszka

Autor: robert lipiński (freeman15_at_wp.pl)
Data: wto 22 paź 2002 - 12:11:25 CEST

----- Original Message -----
From: "Adam Więckowski" <adawiec_at_poczta.onet.pl>
To: <slacklist_at_slackware.com.pl>
Sent: Monday, October 21, 2002 7:24 PM
Subject: [slacklist] problem z myszka

> mam maly problem. gdy uruchamiam kde mysz przestaje dzialac. stoi na gorze
ekranu i sie trzesie. podejrzewam ze jest to problem wywolany zla
konfiguracja myszki. niestety nie wiem co wybrac gdy pojawia mi sie pytanie
o model. mam mysz dwuklawiszowa z kulkiem. w mandrake nazywala sie PS/2 z
kolkiem. oprocz tego nie wiem jak nazywa sie ten port do ktorego mysz jest
podlaczona. jest to ten klasyczny zielony port. podejrzewam ze jest to
/dev/mouse bo gdy go ustawie mysz reaguje ale tylko trzesieniem sie. Prosze
o pomoc
> sorka za "lamerskosc" pytania ale jestem bardzo poczatkujacy
>

> rem
sprawdź czy masz plik xf86config4
jeżeli nie to w pliku xf86config w sekcji point device ustaw port mychy na
/dev/mouse
dokładniej nie jestem w stanie teraz tego opisać ale to powinno pomódz ,
niebawem podeślę pełny opis
pozdrawiam i życzę powodzenia