problem z myszka

Autor: Adam Więckowski (adawiec_at_poczta.onet.pl)
Data: pon 21 paź 2002 - 19:24:33 CEST

mam maly problem. gdy uruchamiam kde mysz przestaje dzialac. stoi na gorze ekranu i sie trzesie. podejrzewam ze jest to problem wywolany zla konfiguracja myszki. niestety nie wiem co wybrac gdy pojawia mi sie pytanie o model. mam mysz dwuklawiszowa z kulkiem. w mandrake nazywala sie PS/2 z kolkiem. oprocz tego nie wiem jak nazywa sie ten port do ktorego mysz jest podlaczona. jest to ten klasyczny zielony port. podejrzewam ze jest to /dev/mouse bo gdy go ustawie mysz reaguje ale tylko trzesieniem sie. Prosze o pomoc
sorka za "lamerskosc" pytania ale jestem bardzo poczatkujacy