Re: problem z myszka

Autor: Marek Z. (marek_at_marusz.mine.nu)
Data: pon 21 paź 2002 - 22:04:57 CEST

Użytkownik o adresie e-mail: adawiec_at_poczta.onet.pl
Napisał dnia: 21 paŸdziernika 2002, o godzinie 19:24:33

<<< === TEKST ORYGINALNY === >>>

AW> mam maly problem. gdy uruchamiam kde mysz przestaje dzialac. stoi na gorze ekranu i sie trzesie. podejrzewam ze jest to problem wywolany zla konfiguracja myszki. niestety nie wiem co wybrac gdy
AW> pojawia mi sie pytanie o model. mam mysz dwuklawiszowa z kulkiem. w mandrake nazywala sie PS/2 z kolkiem. oprocz tego nie wiem jak nazywa sie ten port do ktorego mysz jest podlaczona. jest to ten
AW> klasyczny zielony port. podejrzewam ze jest to /dev/mouse bo gdy go ustawie mysz reaguje ale tylko trzesieniem sie. Prosze o pomoc
> [...]

<<< === MOJA ODPOWIED === >>>
(napisana dnia 21 paŸdziernika 2002 o godzinie 22:03:28)

   Zawsze uzywalem programu xfree86config, i on sam detekcjonowal mi
   mysz. Tobie polecam tak samo - skopiuj plik konfiguracyjny od
   Iksow, odpal komende xfree86config, wytnij ustawienia co do myszki
   i wklej je do swojego starego konfiga.

   Z myszkami PS2 bynajmniej nie ma nigdy problemu.

--
Z pozdrowieniami,
Marek Z. (marek_at_marusz.mine.nu)