Re:

Autor: Sedus (sedus_at_wp.pl)
Data: śro 16 paź 2002 - 19:55:42 CEST

----- Original Message -----
From: "loju" <loju_at_poczta.fm>
To: <slacklist_at_slackware.com.pl>
Sent: Wednesday, October 16, 2002 7:00 PM
Subject: [slacklist] Re: [slacklist]

jak odpalam xfree86setup to mam czarny ekran i musze reset.. :\

> No to Ci pozostaje edycja /etc/X11/XF86Config
>
> Pozatym mimo iz w instalacji Pakietów mam Wybrane KDE to pozniej go nie
ma.

> Trochę to zdanie jest zdziebko tajemnicze ale jak chodzi o to, że wydajesz
komende startx i nie uruchamia Ci się KDE to rozglądnij się za plikiem
.xinitrc w swoim katalogu domowym a jeśli go nie masz to jest gdzieś
przykładowy w docach dołączanych do X'ów

> Kandydatka nr 21... >>> http://link.interia.pl/f166d
>

> Spoko.. tylko wlasnie nie wiem co jest zrypane w ustawieniach ze te xy nie
dzialaja.. nie wiem jak to poustawiac wszystko zeby chodzilo. Yo! ;-)