Re:

Autor: loju (loju_at_poczta.fm)
Data: śro 16 paź 2002 - 19:00:10 CEST

On Wed, 16 Oct 2002 17:02:15 +0200
"Sedus" <sedus_at_wp.pl> wrote:

> Mam problem z x-ami w Slacku 8.1 .. Nie moge odpowiednio skonfigurowac.. jak odpalam xfree86setup to mam czarny ekran i musze reset.. :\

No to Ci pozostaje edycja /etc/X11/XF86Config

Pozatym mimo iz w instalacji Pakietów mam Wybrane KDE to pozniej go nie ma.

Trochę to zdanie jest zdziebko tajemnicze ale jak chodzi o to, że wydajesz komende startx i nie uruchamia Ci się KDE to rozglądnij się za plikiem .xinitrc w swoim katalogu domowym a jeśli go nie masz to jest gdzieś przykładowy w docach dołączanych do X'ów

Kandydatka nr 21... >>> http://link.interia.pl/f166d