Odp: Re: Miniserv Jak to odpalic

Autor: Flexy (flexy_at_slackware.com.pl)
Data: wto 08 paź 2002 - 13:23:56 CEST

Mam odpowiedz na twoje pytanie :)
Pierwsze co to musisz zmnienic w zrodle adres z /home/http/ na
/var/www/htdocs/ ( poniewaz w slacku tam jest standardowo www :) )
A druga zecz co do /etc/sysconfig/rc-inted to musisz dopisac w
/etc/inetd.conf linie :
miniserv stream tcp nowait root /usr/sbin/miniserv

I powinno dzialac
P.S uzywam ipchains jak by co to jestem na irc na #slackware.pl nick : fl3xy
3msie