Re: Virtual desktop

Autor: mk23z (mk23z_at_bukanier.net)
Data: nie 06 paź 2002 - 01:58:52 CEST

On Sat, 5 Oct 2002, Dropsik wrote:

> Witam!!!
> Niedawno zainstalowalem sobie Slacka i mam problem z GNOME i KDE. Otowz
> chodzi o to ze kiedy konfiguruje Xfree86 to musze przy pytaniu o VIRTUAL
> DESKTOP odpowiedziec "n" zeby nie miec wirtualnego pulpitu. Oczywiscie nie
> chce go bo mnie denerwuje. Ale kiedy uruchamiam jeden z tych pulpitow, to

   Sprecyzuj co rozumiesz przez pojecia "witrualny pulpit" i "VIRTUAL
DESKTOP", bo zrobiles czeski film i nikt nic nie wie ;-)

> one sa wyswietlane jako wirtualny pulpit. Nie wiem jak sie tego pozbyc. Juz
> nawet reinstalowalem Slacka i to tez nic nie dalo :(

   A zabiles przy tym czarnego koguta na progu swego domu? I czy
oczywiscie pokropiles potem jego krwia twardy dysk? Bez tego
reinstalacja niestety nie pomaga :-(

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z_at_bukanier.net
LinuxRUser #197007  http://www.bukanier.net