Virtual desktop

Autor: Dropsik (dropsik_at_interpc.pl)
Data: sob 05 paź 2002 - 13:44:08 CEST

Witam!!!
Niedawno zainstalowalem sobie Slacka i mam problem z GNOME i KDE. Otowz
chodzi o to ze kiedy konfiguruje Xfree86 to musze przy pytaniu o VIRTUAL
DESKTOP odpowiedziec "n" zeby nie miec wirtualnego pulpitu. Oczywiscie nie
chce go bo mnie denerwuje. Ale kiedy uruchamiam jeden z tych pulpitow, to
one sa wyswietlane jako wirtualny pulpit. Nie wiem jak sie tego pozbyc. Juz
nawet reinstalowalem Slacka i to tez nic nie dalo :(

Prosze pomozcie nowicjuszowi!!!
Z gory thx za help
Dropsik