Re: Zapytanie

Autor: jodri (jodri_at_tenbit.pl)
Data: wto 24 wrz 2002 - 10:59:33 CEST

Dnia pon 23. wrzesień 2002 18:47, napisałeś:
> Szukam dokładnego opisu po polsku instalacji Linux-a Slackware 8.0 albo
> wyższy.Jestem poczatkujacym użytkowniekim Dzieki

Tutaj znajdziesz opisik, jest troszke przeterminowany, ale jeszcxze aktualny.
http://www.linux.sky.pl/teksty/slackware.html

Mozesz spokojnie zrezygnowac z nastepujacych grup pakietow:
E - GNU Emacs
T - system skladu Tex
tcl - jezyk komrnd ogolnego uzytku wraz z rozszerzeniem
Y - gry

Przy wyborze instalacji zamiast newbie wybierz tryb menu. Pozwoli ci to
zdecydowac jakie grypy pakietow chcesz zainstalowac.
Przy wyborze okienek na poczatek polecam KDE. (grupa KDE) wiec jak ja
wybierzesz mozesz sobie darowac rowniez grupe gnome (konkurencyjne
srodowisko).
W kazdej grupie do kazdej paczki jest opis w pliku textowym. Nie zaszkodzi jak
sobie poczytasz.
Jak juz uporasz sie z instalacja. To udaj sie na strone www.slackware.com.pl
po garsc porad (miedzy innymi polonizacja systemu).
Zycze powodzenia w instalacji.
Jodri

Jak bedziesz mial problemy to pisz na priva. Pomoge w miare mozliwosci.