Re: telnet

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: śro 11 wrz 2002 - 07:17:43 CEST

wlasnie , telnet to padaczka podajaca chaslo otwartym kodem
telnet jest zly

korzystaj z SSH albo OpenSSH .. tylko z odpowiednio nowej wersji bo w
ktorejs byla dziura

a deamon telnetu ma komende startowa w pliku /etc/inetd.conf ale to juz
widze wiesz

Konrad Lapsz / harrier ... Slackware kicks ass!
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
        harrier_at_astercity.net