Re: Gtk-WARNING **: cannot open display:

Autor: Tomasz Zaustowicz (mizoo_at_seka.info)
Data: śro 28 sie 2002 - 19:41:43 CEST

[...ciach...]

> |---------------------------------------|
> |Andrzej Grzegorczyk |
> |Experimentele Vaste Stof Fysica III |
> |Universiteit Nijmegen |
> |Toernooiveld 1, NL 6525 ED Nijmegen |
> |Postbus 9010, NL 6525 GL Nijmegen |
> |Holland!!! |
> |e-mail andrzej_at_sci.kun.nl |
> |tel.: +31-24-3653432 |
> |fax.: +31-24-3652620 |
> |---------------------------------------|
> /|\
> I L
> intoxicated, adj.:
> [...]
[...ciach...]

  Czy Ty czlowieku zwariowales? Poczytaj, zanim zaczniesz pisac na liste
 dyskusyjna, o tym jak sie umieszcza sygnaturki, odpowiedzi do postow itd.
 Po tym jak zobaczylem Twoja, krew mi sie zagotowala w zylach. Co to jest,
 raptem, 16 linijek!!!
  W ogole zacznijcie ciac posty, uzywajcie delimeterow!! Przeciez to jest
 smieszne jak ta lista wyglada.
 Zauwazylem nawet ,ze zaczynacie juz powtarzac te same posty, tak jak
 borek ostatnio zrobil bo nikt mu nie odpisal. Moze niedlugo jeszcze jakis spam
 sie pojawi? Moze ktos zacznie floodowac? Dobrze ,ze zawsze liste mozna
 zrobic moderowana.
 Btw. pomysl z FAQ jest niezly. Mozna by takowe opracowac i skonfigurowac
 listar`a tak aby wysylal kazdemu link z tym oto FAQ przy zapisaniu sie
 na liste dyskusyjna.. a za nieprzestrzeganie zasad moderowac takiego
 lusera ;>

--
Z powazaniem,
Tomasz zaustowicz.