Gtk-WARNING **: cannot open display:

Autor: Andrzej Grzegorczyk (andrzej_at_sci.kun.nl)
Data: wto 27 sie 2002 - 10:05:00 CEST

Mam pytanie:
 Na komputerze w pracy mam zainstalowanego linuksa tak samo jak i w domu. Gdy lacze sie z domu z komputerem w pracy poprzez ssh -x ... i staram sie uruchomic jakis program (np. gnumeric) otrzymuje wiadomosc "Gtk-WARNING **: cannot open display:". Na obu komputerach mam zainstalowanego slackwera 8.

Pozdrawiam Andrzej

|---------------------------------------|
|Andrzej Grzegorczyk |
|Experimentele Vaste Stof Fysica III |
|Universiteit Nijmegen |
|Toernooiveld 1, NL 6525 ED Nijmegen |
|Postbus 9010, NL 6525 GL Nijmegen |
|Holland!!! |
|e-mail andrzej_at_sci.kun.nl |
|tel.: +31-24-3653432 |
|fax.: +31-24-3652620 |
            /|\
            I L
intoxicated, adj.:
        When you feel sophisticated without being able to pronounce it.