Re: UNSUBSCRISE LIST

Autor: laczo_at_ibq.pl
Data: czw 18 lip 2002 - 16:05:12 CEST

moze masz i racje..
niektórzy sobie nie radzą..

ale poprostu mam dosc bufonow i przesmiewców..
gosci z serri super LINUX USER
i takich co im gupio bo korzystają z outlooka . . .
nikt nie jest perfekcyjny..

temat zamknięty..

ps.
troche zamętu nie zaszkodzi : - )))
ale to nie temat na public a juz napewnonie nie na liscie
dotyczącej slackware : - )

pozdrawiam
lacz