Re: UNSUBSCRISE LIST

Autor: zmie_at_rubikon.net.pl
Data: nie 18 sie 2002 - 15:29:29 CEST

laczo napisał(a):

> heheh
> pocztowa lameria..
> co to znaczy?

Proste - przedstawiciel takiego gatunku zamiast pomyslec woli plakac i
wysylac na liste placzliwe listy (vide UNSUBSCRISE :PPP). Nie potrafi
skonfigurowac swojego mailera (Odp. Re. etc) a Netykieta kojarzy mu
sie z etykieta i co gorsza jak mu sie o tym mowi to on albo sie obraza
albo probuje robic z przedmocy idiote, znaczy 'masta mail agenta' :PPP

> Panie "super masta mail agent.." : - ))

Dziekuje. Przyjmuje gratulacje w postaci puszeczek schlodzonego piwka
przez cala dobe :P

> Każdy korzysta z czego chce a co o tym sądzisz zostaw dla siebie..

Przeciez nie strzelam do nikogo - po prostu jak zestawie sobie pewne
fakty to "leze i ryje" :P No co ja na to poradze, ze jak pomysle
jakich cudow na kiju trzeba uzyc zeby pod slackiem uruchomic outlooka
to mam atak wielkiej radosci :P

i EOT (do nastepnego razu)

Ziemek