Re: jak zrobic ... miejmy nadzieje ze to juz wystarczy ...

Autor: Sydney Green [22] (kameleon_at_pertus.com.pl)
Data: wto 16 lip 2002 - 16:16:52 CEST

Witam,

> a powiedziec man ipchains, man ipatables teraz juz kazda lama potrafi
> nawet nie znajaca linuxa wogole !!!!! (to tak btw.)
Nie pamietam, aby kolega dostal odpowiedz man cos_tam. Dostal opis,
dostal linki, ale nie zadal sobie nawet odrobiny trudu, aby przystosowac
je do swoich potrzeb.
Maillisty nie sa od wyreczania i prowadzenia za raczke, ale od pomagania
  i pokazywania kierunkow, ktorymi nalezy podazac.

> u mnie np. maskarada pod iptables sobie ta wyglada
I ide o piwo, ze z Twojego skryptu kolega tez nie bedzie zadowolony.

Sydney Green [22]
Registered Linux User No. 166549