Problemik z klawiszami

Autor: Arkadiusz Kotkiewicz (areks3_at_interia.pl)
Data: śro 17 lip 2002 - 07:42:53 CEST

Mam taki oto problemik z klawiatutra. Nie wiem dlaczego go mam, bo jak widze
nikt go nie ma skoro o nim nie pisze. Patrzylem na gupe i se myslemoze ktos
o tym napisze, a tu nic ;-) No to sam pisze. Chodzi o to, ze klawisze z
grupy PAGEDOWN, PAGEUP, HOME, DELETE, INSTER dziala na konsoli tylko jeden w
normalny sposób czyli HOME przenosi kursor na poczatek wiersza. Efektem
wcisniecia pozostalych klawiszy jest tylda. Dzieje sie to tylko na kosoli.
Prosze o pomoc w tym temacie bo to jest upierdliwy problemik. Acha, nabakne
jeszcze, ze zmiana klawiatury z us na pl i inne nie pomagalo.

dzieks

INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f1608