Panda i PHP

Autor: Pepe (simonp_at_tenboard.com)
Data: sob 06 lip 2002 - 16:11:42 CEST

Witam.

Mam pytanie, czy komus udalo sie zalogowac po instalacji pandy ?
Przyznam sie ze poszedlem na latwizne i PHP zainstalowalem przez installpkg.(z regoly robie to manualnie)
W errorlogach Apache'a widze od undefined variable, offset, constant do roznych innych rzeczy.
Najbardziej rzuca sie w oczy PHP_SELF.
Malo tego zrobilem zrzutke bazy z WWW za pomaca phpMyAdmin'a wsadzilem do siebie na server no i! wlasnie ;>
widze strone indexowa ale gdziekolwiek klikne na linka to dostaje kopa ;> za pomoca 'Sorry, you can't access this file directly...' :-) Chmody i te wszystkie inne przypadki sa poustawiane i jest w porzadku.
Ogolnie rzecz biorac PHP dziala bez zarzutu a ja krece sie narazie w kolko.
Ta sama panda na tej samej versji PHP tylko tyle ze pod Winda chodzi bez problemow.
Czy jest na to jakies lekarstwo, czy poprostu musze PHP zalatwic manualnie --with-blablabla ?

Z gory dzieki za wskazowke.

Pepe