Re: Neo + SDI

Autor: mario_computers_at_eranet.pl
Data: pon 10 cze 2002 - 09:34:28 CEST

Według mniejest tak.
Sdi łączysz przez koma ( bo inaczej nie da się) i 1 sieciówka do lokalnej sieci
(192.168.1.).Następna sieciówka do neostrady ustawiona na dhcp bo inaczej nie da się, i jeszcze jedna do adresu lokalnego dla np twoich dzieci.
Poza tym musisz w /etc/resolf.conf wpisać oprócz dns 194.204.159.1 i drugiego
dodatkowe dla neostrady bo ma inne.