[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Drukowanie pod slackiem

From: mirek bielicki <mirekbielicki_malpka_gmail.com>
Date: Sat Feb 16 2008 - 12:07:02 CET

Witam wszystkich
Dawno już nie dostałem nowego postu, coś ucichło to nasze forum.
Może było to już omawiane ale mam taką sprawę do rozwiązania, która czeka
przede mną i jest dość pilna.
Mianowicie mam za zadanie w pracy na starym kompie 300 zainstalować slacka
i ma on służyć tylko do pisania oraz drukowania.
Z instalacją nie będzie raczej problemu ale z podłączeniem drukarki tak ;),
bo drukarka jest podłączona do drugiego komputera z windows. Kompa ze
slackiem mam podłączyć najlepiej skrętką crossover do tego drugiego i
skorzystać z udostępnionej przez niego drukarki. Licze na waszą pomoc i
prosiłbym jeśli można wypunktować co należy zrobić, jakie pakiety
zainstalować aby jak najszybciej uporać sie z tym problemem.
Pozdrawiam Miro