[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jakie distro?

From: Gabrym <gahi_malpka_interia.pl>
Date: Sat Dec 15 2007 - 21:31:12 CET

On Fri, 14 Dec 2007 21:31:29 +0100
Piotr Misiak <a920@o2.pl> wrote:

Witam,

Ja Slackware od 7 lat stosowałem gdzie się dało (laptopy, serwer domowy. serwer firmowy, stacje robocze).
Gdy zaczynałem zabawę z linuksem testowałem najpierw mandrake (2 dni), RED HAT (3 dni), slackware( 5 miesięcy), inne jakieś (2 dni) i powrót do slackware ... ;). Ostatnimi czasy gdy studia się kończą praca, rodzina musiałem poszukać dystrybucję która bedzie mniej pochłaniać mój czas podczas prostej instalacji potrzebnego softu. Jako że KateOS bazuje na slackware + zależność paczek długo się nie zastanawiałem. Wyboru nie żałuję, a gdy coś mi nie pasuję składam własne paczki z zależnościami. W pracy mam Ubuntu gdyż tam soft się pisze, a nie dłubie w dystrybucjach...

Pozdrawiam wszystkich.

--

     |    Gabrym

Stuninguj swoj komputer! ;)