[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jakie distro?

From: Artur Szymczak <ajs_malpka_samson.pl>
Date: Thu Dec 13 2007 - 08:04:58 CET

Witam,

byłem zwolennikiem slackware od zawsze. Jak zaczełem pracować (ponad rok temu),
to w pracy zastałem debiana. Miałem zamiar zrobić migracje na slackware, ale
wybrałem się na szkolenia RedHata - RHCT i... RHEL (RedHat Enterprise Linux)
jest teraz wszedzie w mojej pracy :> Podoba mi się w nim to, że jest włączony
SElinux, a polityka do niego (SElinuxa), cały czas jest rozwijana.
Prywatnie używam Arch`a, bo jest szybki, świeży i dużo softu. Od Slackware
odszedłem z jednego powodu.... zaczeło mnie męczyć coś co kiedyś nazywałem zaletą:
- zależności
- pakiety nieraz trzeba było przekompilować z doborem bardziej odpowiednich opcji

Pozdrawiam

Szymczak Artur
Administrator Systemu